1 Aralık 2010 Çarşamba

merhaba blog:)))


uzun uzun düşünüp onun bunun blogunun en sıkı takipçisi olduktan sonra karar verdım yazmaya:)
aslında uzun zamandır blogum var ama hıc bısı paylaşmamştım şimdiye kadar.Sebebi su efenım ne yazcağımı bulamadım..Sonra aylarca ablama yalvardım bana giriş yazısı yaz diye:))
Birileri benı takip etsın diye bı kaygım yok,24 yasındayım ve bu yaşıma kadar anneme yakalatmadan rahatça yazdıgım günlüğüm olmadı buraya ulaşamayacagını düşünüyorum:D
İnsanın arkadaşı işi düzgün bi ilişkisi olmayınca bişeyler yapmak istiyo.Ne bilim evde kendı kendıme konusmaktan sıkıldım az önce elıme şişleri alıp örgü örerken karar verdım içimi dökmeye:D(duyanda bısıler yapmayı bılıyorum sanacak öle bı ters bı düz örüyorum işte amaçsızca:D)
neyse ben geldım:d buda benım giriş yazım olsun bakalım bundan sonra neler yapcam:D

2 yorum: