22 Aralık 2010 Çarşamba

Oriflame Oxygen Boost Fondöten ve Maybellıne Dream Mousse Allık


Günlük hayatımda aşırı makyajdan hoşlanmam.Bu yüzden genelde fondöten yerine pudra kullanırım.Geçen gün bir kafe de oriflame katalogu geçti elime ve yanda gördüğünüz harika fondöteni keşfettim..
Şişesi minicik ama tek damlası yetiyor.Kesinlikle yüzde kalıp gibi kalmıyor.İçeriğinde oksıjen oldugu ıcın cildi tıkamıyor ferah bır his bırakıyor.Zaten uyguladığınızda minik karıncalanma hissediyorsunuz.Ayrıca kesinlikle yağlandırmıyor.Ve fiyatı da çok uygun 15 Tl.
Maybelline allığa gelince ilk defa köpük allık kullandım.Bayıldım.Utanmış genç kız pembeliğinde oluyor yanacıklarım:)))Watson s dan aldım 24 Tl ydı sanırım.

1 yorum:

  1. haha utanmış genç kız pembeliği sen çok yaşa Gülden'cim .) Bu arada yorum alanını pop up sayfa yap bacım ayarlardan bak benim blogda yan kolonda blogger bilgileri var onları oku yap çalıştığın yerlerden sorucam .) işine yarar hem böyle fotoların bit kadar çıkmaz herşeyi izah ettim o yazılarda mucx

    YanıtlaSil