17 Aralık 2010 Cuma

YILBAŞI HEDİYEM


Bu yıl ki ilk ve tek yılbaşı hediyem ablamdan geldı:)
Trabzon Forum AVM de gezerken bırden Altınbaş a dalıp bana bu harika bilekliği alan ve sonra da aslında kendime 'Tek taş alacaktım kıyamadım yıne sana bak servetimin düşmanı 'dıyerek kendımı kötü hissetmemi sağlayan biricik ablama teşekkürler:))
Ya anlamıyorum yaa ben ıstemeden kendısı alıyo herşeyi sonra da konusuyo:)) yanı kendısı dedı gecen gun sana derı mont alalım dıye Batik ten güzel bı grı mont aldı sonra da uygun olsun diye bana ilk topuklu ayakabılarımı aldı:))
Ben sımdıye kadar hep erkek cocuk gıbı converse le gezdım topuklu ayakkabıyla yürüyemıyorum:)cuma günü aldık heves ettım gıyeyım dedım. Allllaaah ıım ne zor iş gerçekten..İlk 1 saat iyiydi gayet artıstlık yürüdüm ama sonrası işkence....
Ayaklarım şişti yoruldum yürüyeyım dıye gayret ettıkce de terledım penguen gıbı basmaya basladım:D eve gelınce kaldırdım kutusuna koydum belkı yılbasında gıyerım :)))
o zaman önce hediyemı sonra da cicilerimi göstereim size:))
ama ben montumla hıc foto ceknmemısım nese bu hafta sonu teleafı ederım:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder